Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Akárhogyis

 2013.04.16. 00:20

Összepattinthatnánk a herénket Szvicsák. Egyedülálló vagy. Ritka anomália, mellemre emelnélek, ha nem lenne törött bordám. Néhány napja fibrilláltam s újraélesztés közben pár merevítő csontocska elroppant. Dráma a szülészeten. Fura volt látni az artériámból spriccelő vért. Oly nagy lendülettel ömlött a világba. Nem akarta abbahagyni, haszontalan. Mosolyogva konstatáltam a halál közeli élményt. Láttam ahogy kivérzek, éreztem már nem vagyok része testemnek csupán néma megfigyelő. Nem volt teher. Nem voltak érzések. Súlytalan voltam, életemben először nyugodt xanax nélkül. Vajon lehetnek e gondolataim testem nélkül. Létezünk e tovább. Vagy csak a halál elviselése végett létrejött mizéria ez az egész vallásos továbblépéses buziság. Hunter barátom már tudja a választ. Vagy még sem. Valószínűleg mi maradtunk csak belőle. Inkább ez a realitás. Addig jó míg az emberek nem eszmélnek arra, hogy az egész csak egy átmeneti valami. Létünk csak egy pillanat.  Káosz lenne ha kinyílna mindenkinek a csipája. Remélem senki nem olvassa ezt. Pedig én tudom.

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr895228870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása