Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

God Bless America

 2012.10.19. 13:10

Mióta vártam már egy ilyen filmre. Rátapintottak a lényegre. A vége sikerült a legjobban, god bless america....


http://cdn2.maxim.com/maxim/sites/default/files/god-bless-america-1.jpg

Nyáron kellett volna megnéznem, segített volna elviselni azt a mérhetetlen parti ízetlenséget. Kötelező „olvasmánnyá” tenném az iskolákban. Itt tart a világ. Nem csodálom, hogy ennyi elmebeteg születik. Egyre több.  Miután láttam néhány amerikai x-faktor részt leírhatatlan gyűlölet fogott el… én is szívesen ragadnék fegyvert és még nagyobb örömmel ugranék be a színpadra majd mészárolnám le a zsűrit, utána pedig a folyamatosan vicsorgó fizetett közönséget darálnám apróra. Kezdem megérteni a tömeggyilkosokat… nem ők a rosszak, hanem azok akik azzá teszik őket…


http://iamflashdance.com/wp-content/uploads/2012/06/x-factor.jpg

4 celebsátán

Címkék: mozibuzi agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr414857997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása