Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Izomsorvadás

 2010.04.28. 23:39

 

Ti még fittek vagytok bazmeg. Csodálom a testeteket, kitartó csizmaszáratok. Én már kevés vagyok, a rák csócsálta belső szerveim, az élet által szétforgácsolt body kittem sosem tapasztalt mélységekbe taszít. Legurulván a hegyről az ember egy karóval a picsájában nem gondol fityma szűkületre, se holdutazásra. A porban fetrengő véres hurkakupac ha még egyáltalán valaha meg fog tudni szólalni, nem azt fogja mondani, hogy a kurvaistenit. Néma marad, nyelvét már régesrég elharapta az idők folyamán szenvedésének tajtékos gecitengerében. Vízhólyagos a lábad, és siránkozol? Gondolkodjál már faszorrú terminátor. Nem mindenki jut el a hegy tetejére ráadásul te még onnan le is pisálsz, egyenesen a pofámba. Lengeted a műbelest, a sas marna belé. Buzi fitt vagy. Tested az erő, a hegyoldalt szimbolizálja, ahonnan leestem, a rákot ami felfalt, a faszt amivel lepisáltál.
 

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr361960806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása