Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hollywood üdvöskéi 2.

 2009.03.28. 13:47

 

Ismét egy gyöngyszem ezekben a „nehéz” időkben. Habár már 99 óta látható képernyőn én mégis a tavalyi Happening során ismertem meg a káprázatos Zooey Deschanelt. Először nem gondoltam többnek, mint egy átlagos Hollywoodi tucat picsának, nehezen tudtam eldönteni, hogy most tetszik e vagy sem. Azonban valami megfogott a film során benne. Gyakorlatilag a lány két hatalmas kéken ragyogó szemgolyóból áll, nehéz volt nem észrevenni. Levett a lábamról. Megszerettem a Happeninget és vele együtt a gülüszeműt is. Egyszerű, természetes szépség. Imádom. Viszont szőkén írtó hülyén néz ki...
 
 
 
 
 
Azok a szemek…
 
 
 
Előszeretettel hord szoknyát, amit nagyon tudok értékelni egy nőben. Virgácsai megjárják, jószívűségre vall, hogy ennyire megosztja a világgal őket. Vagy netán kurvulásra való hajlamra? Nem hiszem, bár a kurva is jószívű hisz megosztja természetes erőforrásait másokkal...
 
 
 
Kilógó bimbókkal sajnos nem tudok szolgálni (amik így a kép alapján eléggé kifelé állhatnak), de azt hiszem ez a lenge öltözet is elegendő betekintést enged formás idomai közé
 
Sternindexen igen erős osztályzatra számíthat a kislány, az egyik legszebb nevű színésznő, gigantikus halszemekkel, formás lábakkal és popsival… nos legyen egy 4-es a 10-es skálán. Remélem nem veszi zokon, hogy Katheryn Winnicknek egyel jobb osztályzatot adtam. Bocsáss meg Zooey, azért téged is szeretlek. Bocsáss meg Ákos, hogy lenyúlom a csajodat:)

Címkék: bulvária

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr741031176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása