Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reggeli merevedések

 2009.02.15. 15:32

 

Répa
 
Váratlan ébredés, női illat jobb oldalról támad benézek a takaró alá ahol a ki kandikáló pöcsöm peremén megdermedt éjszakai suna szaft mosolyog rám. Tökéletes az összhang, a harmónia a látvány és illat szoros ölelkezése a reggeli pislákoló napfény simogatásában. Ujjaimra rászáradt a bula gél, ágyam mellett használt gumi minden jóval megtöltve, most már elhiszem az elmúlt éj történéseit. Kimerült vagyok, pedig álomból keltem, izomlázam van pedig hetek óta nem mozogtam semmit, megszúrtam egy kislányt, nincs kétség. Petyhüdt kalapúr sápadtan, renyhén ásít ki a takaró alól, számolatlanul veszi a levegőt, sok sok órát tölthetett feje a barlangban,ahol ritka és áporodott levegő fojtogat. Elkéstem a munkából, másnapos vagyok és az élettelen farkamat stírölöm, aki olyan nyugodt és ártatlan, mint egy alvó kisgyerek.
 

 
A puhatestű mocorog, felébreszti a gyermeki ruhába bújt szörnyeteget, a sóhajok merevedésbe torkollanak, bárcsak megint ráengedhetném a torkára… megállíthatatlanul telnek a véredények, ne képzelegj. Jól felszívta magát a kis köpcös, bevetésre készen közeleg a szuszogó szőkeség felé. Hosszú haja derékig érő angyal selyem, idomain megtörő fény hirtelen mennyországba repítő keménységet idéz állati énemben.
 
A faltörő kos hátulról támad, az ellenállás csekély, hisz még alszik a védelem, a meglepetés ereje nagynak ígérkezik, centikben mérve. Houston, az összekapcsolódás sikeres volt. Nincs is kellemesebb álomból kiragadás ennél, a lány szeme hirtelen kipattan egy halk „mit csinálsz” hagyja el szűk ajkait, ellenállása hamar elszáll miután egyre mélyebben és gyakrabban mártogatom a kéjpúpomat a gyönyör forrásába.
 
Felköhögtem a mérget. Alaposan belepte tetőtől talpig kis testét a korai magömlés édes zuhataga. Egyperces ébresztő, mennyivel kellemesebb volt mint egy óra sátáni keltő szólama. Hálás lehetett nekem amiért egy élvezetesebb dallamot suttogtam reggel testének... s még a szája íze se lett keserű…
 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr96944565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása