Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Testbeszéd

 2008.12.01. 01:11

TÉRD ELEM
 
 

Fontosnak tartom, hogy ismerjük a saját testünket, és rendszeresen „konzultáljunk” az egyes testrészekkel az egészséges közös jövő jegyében. Most a köcsög térdkalácsaimmal támadt egy apró nézeteltérésem. A haszontalan…folyton lábatlankodik…

 

Fáradt szemeim felöklelik a monitort mindjárt. Kikapcs és alvásra váró kis testem a futás után alapos térd fájásba kezdett. Aludnom kéne, akkor nem érezném. De kibasznék vele mi? Nem tudná érezteti, hogy elege van a hülyeségeimből, az esti céltalan kocogásokból. Leszarom, én vagyok a főnök, mozogsz és kész. Fájjá, kapsz majd gyógyszert azt megbaszhatod magad. Büntetésből összebeszélsz a porcokkal és jól megszopattok? Nem fogok lábra állni? Igen? Azt akarod? Kivesz zsemlét a Tescóba kalácsképű? Öreganyám? Mama csak kéthetente csinál, rántott húst addig elrohadsz összeesküvő barátaiddal együtt. Várjál. Van egy ötletem. Levágatlak a picsába. Tolószékesen sokkal sikeresebb lehetek a nőknél és biztos egyéb kedvezményekkel is JÁR, pl. tuti nem fogok többet félre lépni. Úgyhogy tudd, hogy hány kilós vagy és kussolj, mert lábaszol.

 

Címkék: kitöréses agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr67797150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása