Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bronzos aranyosok

 2009.10.19. 15:12

 

Az egész ott kezdődött, hogy Ghána ellen játszottunk a döntőbe jutásért. Teli kocsma, sörhegyek, fesztült hangulat, az első gólról lemaradtunk. Aztán jött a második, á baszki a meccs elment, ezek geci erősek, kibaszott afrikaiak. Második félidő és elkezdtünk játszani, beszorítottuk a majomkenyérfáról szabadultakat. 2-1. Óriási ováció, bazdmeg kiegyenlíthetünk. Gyors kontra végén 3-1… Elvesztünk, picsába. Még nagyobb lendülettel támadtunk, ittunk, majd egy védelmi hiba végén 3-2. Baszki éppen pisáltam, csak az ordibálást hallottam. Kurva életbe gyors kiszaladtam kézmosás nélkül, hátha egyenlítünk. Volt lehetőség, ám végül nem sikerült.
 
Nem volt csalódás, közel voltunk a bravúrhoz, nekünk a bronz meccs is jó, sőt. Egyébként Ghána végül megnyerte a vb-t tizenegyesekkel Brazília ellen. Aznap este csúnyán berúgtam ott a kocsmába, bevertem a kezem, napernyőt állítottam a vécébe és összetörtem egy üveget. Otthon pedig széthánytam a budit és tönkretettem a szárítót. Szörnyű volt másnap…
 
Eljött a péntek, bronz meccs Costa Ricával. Verhetőek, bár ők is elég szoros meccsen kaptak ki a Braziloktól. Első félidő katasztrófa volt. Fáradt csapatok, ötlettelenség, semmi. Aztán másodikban elkezdtünk játszani, ahogy szoktunk és több helyzet is kidolgoztunk ám gólt lőni nem sikerült. Costa Rica elfáradt, mi nem. Még kapufáig is eljutottunk ám végül az indiánok szereztek vezetést. Meccs vége felé jártunk, senki sem gondolta volna, hogy kiegyenlítünk, ki is nyomtam a streamet olyan ideges voltam. Aztán ránéztem nb1.hu-ra és láttam kiegyenlítettünk. Na bazdmeg nem hiszem el. Koman tizenegyesből, Némethet lerántották.
 
A győzelmet érő egyenlítés a 91. percben
 
Rákapcsolódtam ismét a közvetítésre, tizenegyesek következtek. Costa Rica ritka szarul lőtt büntetőt, egyet sem tudott értékesíteni, mi ezzel szemben hármat is. Meg van a bronz, juhú. Történelmet írtuk, és ahogy az angol kommentár fogalmazott Magyarország visszatért a futballvilág térképére. Kérdés, hogy mi lesz ezen tehetséges gyerekekkel, a csapattal a jövőben. Véleményem szerint át lehetne ültetni az egész csapatot a felnőtt válogatott helyébe…Talán több esélyünk lenne a világ ellen.
 

 

Bronzérmes huligánok

Címkék: sport

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr671460606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása