Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Seggszeleplehelet

 2009.11.03. 15:52

 

Van egy képességem. Vagyis több, de amiről most szeretnék beszélni az a magamtól fingás képessége. Nagyjából úgy kellene elképzelni ezt az egészet, mint amikor magától böfög az ember. Lenyeli a levegőt aztán felböfögi. A seggnél ugyanez a helyzet, beszív, majd kipufog. Megjegyezném, hogy ez a fingnak hallatszó légkitörés nem egyenértékű azzal a gázzal, ami normál állapotban előbukkan néha. Ennek nincs szaga, hisz nem a belek mélyéről jövő kénből való, hanem csupán enyhén szaros légkörben megmártózó oxigén. Na szóval kell egy bizonyos póz amiben működik az egész, aztán már csak annyi a dolgunk hogy koncentrálunk és játszunk az ánuszrózsánkkal mindaddig míg levegőt nem sikerül bejuttatni potrohunkba, ezután kifújás és máris sikerült magunktól fingani. Győzelem. Fontos, hogy ezt a folyamatot csak addig művelhetjük, míg fel nem ébresztjük kulabát. Ugyanis a folyamatos alsótáji bélmozgástól egy idő után megjelenik barnaúr és ha nem figyelünk oda könnyen be is szarhatunk.
 
Velem elő is fordult egyszer. Még gólyatáborban, be voltunk rúgva és mondtam a szobatársaknak, hogy tudok magamtól fingani. Sötét volt, késő este, mindenki az ágyában pihent. Egyszer csak rázendítettem, mindenki szakadt a röhögéstől, csak nyomtam-nyomtam a seggszelepleheletet. Aztán egy óvatlan pillanatban a nagy erőlködésben egy kis apró csoki guriga pottyant az alsógatyámban amitől hirtelen abban maradt a nevetésem és mintha semmisem történt volna köhögtem egyet, majd egy zsebkendőbe belecsomagoltam a nem kívánt vendéget és bebasztam a mellettem lévő kukába.
 
Két napig éltünk itt és nem tudták miért van a szobába ilyen elviselhetetlen szarszag, csak én, de nem mertem elárulni. Geci voltam? Gondolom ezért a pokolra kerülök.
 

Elég GÁZ produkció...

 

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr101496035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stopli 2009.11.03. 20:07:00

ez egy jól kamatoztatható biológiai képesség, nyikita hruscsov az internacionálét el tudta fingani, gondolom, h ugyanezzel a módszerrel.. így lett sztalin kedvence (ez nem vicc!), a mulatérozásokon sztalin rendszeresen kérte, h nyikita, játszd el az internacionálét.. ezzel a képességével hruscsov nemcsak nélkülözhetetlenné vált sztalin legközelebbi környezetében, így megúszva a gulagokat és a vérbírókat, hanem kapitális politikai karriert futott be, sztalin halála után már erősebb volt, mint sztalin utóda, a kisvártatva kivégzett berija.. viszont az is tény, h hruscsov táncolt is közben, konkrétan azt a gugolva ugrálós, lábkirugdosós formációt, aminek elfelejtettem a nevét.. a kettő együtt nem semmi.. sztem képezd magad..

na legyen valami szex is.. ha már az oroszokról esett szó, én totál bevadulok az orosz nőktől, a kis gömbölyű pofijuktól.. moszkvában 21 éves koromban belezúgtam egybe, egy egyenruhás komszomolvezető nőbe, dugogattam pár hétig, és azóta jobban gerjedek az ilyesmikre, mint akármelyik pinafotóra/videóra:

http://video.xfree.hu/?n=franciba|c1007349f2a4bc0ee165cda2038ad300

stopli 2009.11.04. 01:37:40

közben bebasztam, mint állat, és eszembejutott, mit táncolt hruscsov az itnernacionalé elfingása közben, kozák táncot:

indavideo.hu/video/Kozak_tanc

ez pedig a gugolós része, nem könnyű dallamra fingani is közben:

www.youtube.com/watch?v=jlba9Mn9VXw

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2009.11.04. 12:37:07

Az oroszokat amúgy sem tartottam normálisnak, józannak meg pláne. A felső vezetés miért lenne kivétel.

A Hruscsovos fingós videónak jobban örültem volna...azt hiszem nagy kincs lenne ha megszereznénk, minimum index címlap:D Valamelyik titkos orosz bunkerben biztos őriznek egy kópiát belőle. Gondolom te is azért voltál Moszkvába, hogy felkutasd a szallagot. Eközben pedig belehabarodtál egy KGB-s muffba és máris letettél megszerzéséről. Ejnye.

Téged elhallgattattak egy pinával. A legkíméletesebb és legkellemesebb "likvidálás" fajta.

Nekem az orosz csajokról a T.a.t.u. ugrik be, 2002-ben nagyon új volt még, hogy két kislány egymást falja a tévében. Imádtam.

stopli 2009.11.04. 21:49:58

tévedsz buddy, legyűjtöttem némi anyagot moszkvában, nyikita szergejevics hruscsov unokájától, aki a volt komszomolvezető csajom volt, aki miattam tanult meg magyarul:

kulcsanokhoz.freeblog.hu/tags/fing%C3%A1s/

máig szerelmes belém, néha becsülökpörköltözünk, bebaboskáposztáunk, és utána dugunk.. a fingban lévő metángáz egyébként kiváló terhességmegelőző ájer, csak a hüvelybe kell vezetni a coitus után.. erre elegendő egy fürdőszobai zuhanyrózsáról & csaptelepről leszerelt gumicső, de a kedves ánuszából beszippantott fing vaginába fújása is megteszi..

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2009.11.05. 17:32:08

Te valami magyar Dzsémsz Bond vagy? Egyébként ez a videó zseniális:D

Jó majd mindenképpen kipróbálom aktus előtt a hüvelybe fingást. Természetes fogalmazásgátlás híve vagyok, és kíméletesebb alternatívának találom, mint a kiherélést vagy az antibébit.
süti beállítások módosítása