Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

A narancsvidékben pompázó szépség is felfedte mellehúsát. A ruhakölteménye vagy elcsúszott, vagy direkt szívalakú balcicis kivágású. Képzeljük el ezt a ruhát Kiszel Tündén, mennyire abszurd látvány lenne, mint egy tál féreg egy Zsolnay vázában. Próbáltam kapcsolatot keresni a Mischa bor és a mise bor között, de semmit nem találtam. Valószínűleg azért nem mert egy idióta vagyok.
 
 
Egyébként a Hatodik érzék című szellemes filmben ő volt az ex-rákos kiscsaj, aki megmutatta a temetésén a mérgezéses videót. Nem tudtátok mi? Én sem emlékeztem rá, de tényleg ő köhögte fel a spagettit. Kicsit olyan arckifejezése van, mint a Csillagok Háborújában Leia hercegnőnek R2-D2 "Segítsen rajtuk Obi-van Kenobi ! Ön az utolsó reménységünk” üzeneténél…
 
 
A hölgy nekem kicsit csontos, sőt ezen a fürdőruhás képen rendkívül előnytelen az alkata, bár az arca viszonylag szép, természetes PS és vakolat nélkül is.. a Sternindexen az aranyos pofa miatt egy erős 5-ös a 10-ből.

 

 

Címkék: bulvária

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr96997924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Macaron 2009.03.12. 23:18:27

Mint NŐ ajánlom Rachel Bilsont! Ő szép és nem csontos! :)
+ ő is a Narancsvidékben játszott!!

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2009.03.12. 23:44:32

Igen ő tényleg szép, és ráadásul kicsi a keze:D

Mindegy lemaradtam róla... Már a térugró Darthveder(Héjden Krisztiánzen) kúrogatja mint feleségét...
süti beállítások módosítása