Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

24 órán keresztül

 2008.12.30. 14:07

24 rész
 

Letöltöttem a 24 összes évadját. Meguntam a várakozást, hogy valamelyik szánalmas csatorna egyszer esetleg beruház rá és leadja nekem. Az első szériát még az m1 adta anno, és nem értem miért nem szerezték be a többit, hisz az mtv-t azóta se nézték annyian, mint Jack Bauer ámokfutása alatt. Talán a közszolgálatisoknak túl drága volt vagy nem tudom, viszont valamelyik kereskedelmi tv az ügy mellé állhatott volna, nem hiszem el hogy nem látták a nézettségi adatokat. Mindegy, letöltöttem, 41 giga, reklámmentes élvezet. Tegnap este 8tól hajlani 5-ig bírtam, ez alatt elfogyasztottam 12 részt, mellé minimális táplálékot, folyadékot. A második évadot nézem, ami egyszerűen isteni. Ötödik rész után úgy voltam, hogy á késő van, majd holnap folytatom, de egyszerűen nem lehet ilyet csinálni mivel úgy lett vége, hogy mart a kíváncsiság és meg kellett néznem az utána következő részt. Nos, ez így ment egészen 12 epizódig. Ahol is már eléggé elálmosodtam és  kezdtem homályosan látni a feliratot, ezért összehívtam a vezérkart és a projekt felfüggesztése mellett döntöttünk. Milyen vezérkart? Elaludtam és folytatódott a bomba felkutatása, Jack bőrébe bújva eredtem a gonosz után. Jó kis álom volt, tele volt jó csajokkal, Elisha Cuthberttel, aki persze nem jött össze velem, pedig hol máshol tudnék vele együtt lenni, mint az álmomban. Mindegy elkúrtam, úgy látszik, a valóság bizonyos részei kihatnak álmaimra is. Elisha SZERETLEK!

 Szerelmes vagyok...nem kicsit, nagyon

Szóval a 24-ből megtekintettem 12-őt. Most várok még egy kicsit, aztán jöhet az újabb 12. Olyan izgalmas, nem lehet leállni, remélem, ha vége ennek a szériának meggyógyulok. Holnap szilveszter és teljesen elvesztettem az időérzékem, nem vásároltam piát, nincs megszervezve semmi, telefonom egy irányosítva. De nem érdekel, mert pár óra és ismét a terror elhárítás világába fogok csöppeni. Nézzétek a 24-et 24 órában mert kurva jó!

 

Címkék: mozibuzi

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr40848668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keresztenyAkos 2008.12.30. 16:33:52

Én is imádom azt a sorozatot annyira zsír. Majd elkérem akkor a többi évadot ami nekem még nincs meg.

Buddy Stern · http://stern.blog.hu/ 2008.12.30. 18:15:25

Jó persze megkapod, de Bauer lányát nem adom:)

Az enyém, a drágaságom.....

Készítsük fel testünket a holnapra,lélegezzünk mélyeket, pihenéssel,végső méregtelenítéssel teli, alkohol mentes mát.
süti beállítások módosítása