Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Unijóóóóó

 2008.12.05. 00:00

 
Váltanék, indexelnék és…
 
De már nem kell!!!!Egy csoda történt a napokban….
Szó szerint idézem:
 

„Ettől a vizsgaidőszaktól kezdődően senkinek sem kell felvennie a leckekönyvét,

a vizsgaeredmények rögzítése kizárólag az ETR-ben történik.

A leckekönyvek nem szűnnek meg, megmaradnak a TO-n, amelybe majd a TO rögzíti az ETR

alapján a vizsgaeredményeket és a felvett tárgyakat. A leckekönyvet a hallgató a diplomával együtt,

vagy a hallgatói jogviszony megszűnésekor kapja meg.”

 

Olyan régóta vártam már ezt a pillanatot. Világéletemben az index ellen voltam. Undorító procedúra. Folyton csak a nyűg volt vele, azok az állandó tantárgy, illetve jegybeíratások. Nincs már benn a tanár mikor kéne, meg nem is itt tanít, hanem pesten és meg kell keresni a világvégén, vagy várni rá órákat. Nincs több macera, nem kell felkutatni kis kedvenceinket. Ez szép és jó, de van egy kis gond. Egy trehány disznó vagyok, aki már másfél éve nem adta le a leckekönyvét. Miért? Jó kérdés, de a megoldás egyszerű, lusta vagyok, mint a dög. Sorba nem állok semmi pénzér, pláne nem azért, hogy beadjam ezt a fekete szart, és a tanarak után sem szívesen futok. Szóval ezek után nem tudom érdemes e még leadnom, vajón mit kapnék? Elég durva büntit, a Tó-s néni ostorral a kezében csapkodná véresre ártatlan kis popsim. Majd megfogná gyermekded fejem és megfojtana hatalmas érett tejcsárdái között. Félek. Tehát nem adom le, majd csak diploma közeli állapotban…

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Büntess meg anya, vétkeztem!
 
 Nem nekem találták ki az egyetemet, viszont ezt az új rendszert képes lennék szeretni. Talán még órára is bejárnék... nagyon talán. Mondjuk ehhez sok minden mást is meg kellene változtatni, ahhoz, hogy rávegyék mozgásképtelen tudásra kevésbé éhes testem a másfélórás előadások végigülésére.
 
Néhány ötlet, ami motiválna, az én 12 PONTOM:
 

 1.    Olcsó sör fogyasztásának biztosítása előadások előtt, alatt,után a termekben.

 2.   Szebb előadókat, mélyebb dekoltázzsal

  

 3.   Minimális szóbeli számonkérést, helyette színes kiszínezős teszteket

 4.   Az unalmas órák teljes kihagyása a tanrendből

 

 5.   Ingyen busz bérletet(régen volt, csak sokat loptak és elfogyott a keret rá)

 6.   A BTK-s öltözet méltó elismerését a divatvilág részéről

 7.   20-80%-os Fiú-lány arány fenntartását az egyetemisták körében

 8.   Ingyen óvszerautomatákat az egyetem területén

 
 9.   Vizsgaidőszak eltörlését
 
10.  Anonim ismerkedős esteket a POTE aulájában
 

11.  Rendszeres számháborúkat fent a suli mögötti arborétumban

 
12.  Unió Erdéllyel, hehe najó ez csak vicc volt

 

Címkék: agymorzsák

A bejegyzés trackback címe:

https://stern.blog.hu/api/trackback/id/tr13805092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

graffiti_ 2008.12.09. 21:13:06

csak tudnám, hogy honnan szedsz ilyen képeket???:)
süti beállítások módosítása